«Η Ελλάδα μπορεί να βρίσκεται εν μέσω βαθιάς οικονομικής κρίσης, αλλά μία εταιρεία συνεχίζει να κοιμάται ήσυχη τα βράδια. Πρόκειται για την COCO-MAT που παράγει συστήματα ύπνου και στρώματα από φυσικά υλικά, η οποία ξεκίνησε ως οικογενειακή επιχείρηση και σήμερα συνεχίζει να αναπτύσσεται παρά την οικονομική κρίση που ταλανίζει τη χώρα».
Ιδού μια 100% ελληνική εταιρεία η οποία ανοίγει όλο και περισσότερα selling points ανά τον κόσμο, επεκτείνει τις δραστηριότητες και τη γκάμα των προϊόντων της συνεχώς, φροντίζοντας συγχρόνως τον δείκτη ευτυχίας και ευζωϊας των υπαλλήλων της.
Δεν είναι GoodNews επειδή την αναφέρει ένα μεγάλο δίκτυο. Αλλά επειδή αυτή η ελληνική εταιρεία πράγματι προβάλλει παγκοσμίως made in Greece προϊόντα αλλά και αξίες ζωής.
Στην ιστοσελίδα της εκπομπής Marketplace Europe του CNN International αναφέρεται:
Η Ελλάδα μπορεί να βρίσκεται εν μέσω βαθιάς οικονομικής κρίσης, αλλά μία εταιρεία συνεχίζει να κοιμάται ήσυχη τα βράδια. Πρόκειται για την COCO-MAT που παράγει συστήματα ύπνου και στρώματα από φυσικά υλικά, η οποία ξεκίνησε σαν οικογενειακή επιχείρηση και σήμερα συνεχίζει να αναπτύσσεται παρά την οικονομική κρίση που ταλανίζει τη χώρα.
Η εταιρεία απασχολεί 220 υπαλλήλους και την τελευταία χρονιά κατάφερε να αυξήσει τον τζίρο της στα 75 εκατ. δολάρια. Η έδρα της βρίσκεται στην βορειοανατολική Ελλάδα, αλλά ο αριθμός των καταστημάτων της αυξάνεται στην Ελλάδα, την Ευρώπη, την Ασία, τη Μέση Ανατολή και στις ΗΠΑ.
Η COCO-MAT ειδικεύεται στην παραγωγή οικολογικών συστημάτων ύπνου και στρωμάτων, φτιαγμένα από κοκοφοίνικα, φυσικό καουτσούκ, μαλλί, βαμβάκι, πούπουλο χήνας, αλογότριχα, μετάξι, λινό, ξύλο, ακόμα και φύκια.
«Ο Σωκράτης, ο Πλάτωνας, ο Αριστοτέλης συνήθιζαν να κοιμούνται σε στρώματα που ήταν φτιαγμένα από βαμβάκι, γεμισμένα με φύκια και αρωματικά φυτά. Η βασική ιδέα της COCO-MAT σήμερα είναι ακριβώς η ίδια» είπε ο ιδρυτής της, Παύλος Ευμορφίδης.
«Ακολουθούμε την παράδοση και τα διδάγματα των σοφών αυτών ανθρώπων και φτιάχνουμε αμέταλλα κρεβάτια και στρώματα. Η καινοτομία στο σχεδιασμό των προϊόντων και η φιλοσοφία πίσω από την COCO-MAT έχουν συμβάλει στην εμπορική επιτυχία της, στην Ελλάδα και το εξωτερικό.
Επίσης, η εταιρεία ακολουθεί μια ιδιαίτερη προσέγγιση στο θέμα της δοκιμής πριν την αγορά. Στο Άμστερνταμ και στην Νέα Υόρκη, η εταιρεία προσφέρει στους μελλοντικούς πελάτες την ευκαιρία να κάνουν ένα «testdrive» στα αμέταλλα στρώματα και προϊόντα ύπνου της.
Οι υποψήφιοι αγοραστές έχουν την ευκαιρία ακόμα και να δοκιμάσουν τα στρώματα χωρίς καμία υποχρέωση αγοράς. Τους προσφέρεται ένα ζευγάρι παντόφλες, μπουρνούζι και η δυνατότητα να πάρουν έναν υπνάκο για μερικές ώρες σε ειδικό δωμάτιο εξοπλισμένο με ντους και ένα μεγάλο αναπαυτικό κρεβάτι. Επίσης στους επισκέπτες των καταστημάτων προσφέρεται πάντα κέρασμα ή φαγητό και διάφορα αφεψήματα.
Η ιδέα να δώσει κανείς στον πελάτη μία διαφορετική αγοραστική εμπειρία ανταποκρίνεται στην φιλοσοφία της εταιρείας, η οποία πιστεύει ότι σίγουρα χρειάζεται πάνω από 5 λεπτά για να αποφασίσει κανείς ποιον τύπο κρεβατιού θα επιλέξει για τα επόμενα 20 χρόνια.
Σύμφωνα με τον Παύλο Ευμορφίδη, οι Έλληνες διανύουν μια περίοδο αλλαγών, ούτως ή άλλως, και θα πρέπει να υιοθετήσουν μια διαφορετική στάση ζωής, ερχόμενοι πιο κοντά στη φύση. «Πιστεύω ότι οι Έλληνες θα έπρεπε να ακούσουν λίγο περισσότερο τα πουλιά, τα δέντρα και την θάλασσα, και όχι τα κομπιούτερ, και την πλατεία Συντάγματος. Πραγματικά το εννοώ, γιατί πιστεύω ότι η φύση μας περιμένει με πολλές ευκαιρίες, με πολλές δυνατότητες, με πολλές λύσεις».
Σημείωση: Η εκπομπή Marketplace Europe θα προβληθεί σε επανάληψη από το κανάλι CNN International από τις 17 έως τις 20 Μαΐου, τις εξής μέρες και ώρες:
Πέμπτη στις 19:45 GMT (21:45 ώρα Ελλάδος), Παρασκευή στις 03:45 GMT (05:45 ώρα Ελλάδος), Σάββατο στις 16:00 GMT (18:00 ώρα Ελλάδος) και Κυριακή στη 01:00 GMT και 07:15 GMT (03:00 και 09:45 ώρα Ελλάδος).
Πηγή: CNN International
Tι ωραία που τα λεει αυτός ο κυριος οταν ειναι και αυτός μερος του συστηματος που μας εφερε ως εδω
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://www.imerisia.gr/article.asp?catid=12334&subid=2&pubid=278452
Ουαοοο...Μπράβο στην Ημερησία,μιλάμε για έγκλημα 1ου βαθμού! Στην πυρά τους δολοφόνους. Το ενδεχόμενο να αληθεύουν τα λεγόμενα τους μάλλον απορρίπτεται ετσιθελικά.Αλλά και αλήθεια να είναι,τι σχέση έχει με την ουσία του παραπάνω θέματος? Δεν αναφέρεται πουθενά ότι είναι άγιοι.Ούτε όμως ότι δεν προσέλαβαν τους υπαλλήλους που συμφώνησαν.Ούτε ότι τους είχαν απλήρωτους ή ανασφάλιστους.Υπάρχει έμπορος παγκοσμίως που να πηγαίνει με το σταυρό στο χέρι? Τότε να μη λέμε μπράβο στον Bill Gates,τον Steve Jobs κλπ κλπ
Διαγραφή