Τετάρτη 25 Απριλίου 2012

Κωνσταντίνος Καραθεοδωρή



Όλοι γνωρίζουμε τον Μ.Αλέξανδρο,τον Ιπποκράτη,τον Αισχύλο.Τι γίνεται όμως με τους Έλληνες που διέπρεψαν σε άλλους τομείς,έδωσαν τα φώτα τους σε όλον τον κόσμο και κανείς δεν μας είπε τίποτα γι’αυτούς;
 
«Κύριοι, ζητήσατε να σας απαντήσω σε χίλια δυο πράγματα, κανείς σας όμως δεν θέλησε να μάθει ποιος ήταν ο δάσκαλός μου, ποιός μου έδειξε και μου άνοιξε τον δρόμο προς την ανώτερη μαθηματική επιστήμη, σκέψη και έρευνα. Και για να μην σας κουράσω, σας το λέω έτσι απλά, χωρίς λεπτομέρειες, ότι μεγάλος μου δάσκαλος υπήρξε ο αξεπέραστος Έλληνας Κωνσταντίνος Καραθεοδωρή, στον οποίο, εγώ προσωπικά, αλλά και η μαθηματική επιστήμη, η φυσική, η σοφία του αιώνα μας, χρωστάμε τα πάντα»

Η παραπάνω δήλωση ανήκει στον Άλμπερτ Αϊνστάιν.

Για τον Καραθεοδωρή, δεν μας μίλησε κανείς στο σχολείο. Φαίνεται ότι η Ελλάδα έχει την πολυτέλεια να ξεχνά τέτοιους Έλληνες...

Ας αναλάβουμε λοιπόν εμείς οι ίδιοι τις ευθύνες μας. Ας διαλέξουμε εμείς με ποια Ελλάδα θα ασχολούμαστε και ίσως τότε να είμαστε περήφανοι για πολλούς λόγους που είμαστε Έλληνες κι όχι μονάχα για τα πολεμικά έπη του 1821 και του 1940.

Υπάρχει η Ελλάδα του Καραθεοδωρή, του Παπανικολάου, του Εl Greco και εκατοντάδων άλλων Ελλήνων που δεν βρήκαν θέση στα σχολικά βιβλία και πρέπει μόνοι μας να τους αποδώσουμε τις τιμές που τους αξίζουν.



                                                                                                                                   Δρ. G

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε τα σχόλια σας στα Ελληνικά και οχι σε greeklish.