Κυριακή, 17 Φεβρουαρίου 2013

Η ''smart'' διαφήμιση της colgate


Η γνωστή εταιρεία colgate στην νέα της διαφημιστική καμπάνια βρήκε έναν έξυπνο τρόπο για να διαφημίσει το νέο οδοντικό νήμα
Δείτε την smart διαφήμιση:




Τώρα που είδατε της φωτογραφίες ξαναδείτε προσέχοντας τα παρακάτω:

1. Στην πρώτη φωτογραφία η κυρία έχει έξι δάχτυλα
2. Στην δεύτερη φωτογραφία το χέρι στον ώμο του κυρίου έρχεται από το πουθενά αφού η κυρία έχει τα χέρια της μπροστά
3. Στην τρίτη φωτογραφία ο άνδρας δεν έχει αυτί

Αιτία αυτής της μη σωστής παρατήρησης είναι το γεγονός ότι λίγο νωρίτερα αφήσατε-εμπιστευτήκατε τον κειμενογράφο να κατευθύνει την σκέψη σας εκεί που ήθελε αυτός. Κοιτώντας τις 3 φωτογραφίες και παρατηρώντας την απεικόνιση του οδοντικού νήματος και του χαλασμένου δοντιού, ο εγκέφαλος πείστηκε ότι έλαβε πλήρως τα δεδομένα που ζητούσε με αποτέλεσμα να σταματήσει την περαιτέρω αναζήτηση. Λίγο νωρίτερα είχαν δοθεί συγκεκριμένα "σήματα" που κατεύθυναν και "κλείδωσαν" τον Νου... ήταν οι λέξεις "colgate" και το "οδοντικό νήμα".
Το παραπάνω πείραμα έχει στόχο να αποδείξει και να φανερώσει ότι ο ανθρώπινος εγκέφαλος "αυτοκατευθυνεται" και φτιάχνει την δική του "αλήθεια". Στην πραγματικότητα όμως "κάποιος" έχει καθοδηγήσει τον εγκέφαλο σε αυτήν την υποτιθέμενη "αυτοκατεύθυνση" (Matrix), δημιουργώντας αόρατα δεσμά στον εγκέφαλο τα οποία περιορίζουν τον μηχανισμό της σκέψεως στο να μείνει κλειδωμένος σε αυτά που ο καθοδηγητής θέλει... εδώ έχει εφαρμογή και το πολυεπίπεδο "νους ορά και νους ακούει" που έλεγαν οι αρχαίοι πρόγονοι μας!

Με την πρακτική αυτή η οποία ονομάζεται "κοινωνική μηχανική" αυτοί οι "κάποιοι" μπορούν να "αυτοκατευθύνουν" τον κόσμο όχι μόνο προς την υπερκατανάλωση, αλλά και στον τομέα της Πολιτικής... είναι δύο πράγματα που έχουν άμεση σχέση μεταξύ τους. Μας δημιουργήσουν την ψευδαίσθηση ότι μόνοι μας, με περίσσια μάλιστα ελευθερία (=δημοκρατία) επιλέγουμε τι θα ψηφίσουμε ενώ στην πραγματικότητα δεν ψηφίζουμε, απλά εγκρίνουμε την επιλογή αυτών των "κάποιων" χωρίς να παίρνουμε χαμπάρι...


Πηγή: knossopolis.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε τα σχόλια σας στα Ελληνικά και οχι σε greeklish.