Κυριακή 29 Απριλίου 2012

Συγνώμη Δημοκρατία...


Είμαι 25 ετών, χαμηλόμισθος και θέλω μέσα σε λίγες γραμμές να εξηγήσω (όσο μπορώ και όσο μου επιτρέπουν οι δυνατότητες μου) όλους αυτούς τους λόγους για τους οποίους για πρώτη φορά στη ζωή μου, και ελπίζω και τελευταία, στις 6 Μαϊου κατα πάσα πιθανότητα θα απαρνηθώ τη Δημοκρατία(όπως την γνωρίζουμε από την Μεταπολίτευση και μετά...), και θα ψηφίσω Χρυσή Αυγή.



Θα ψηφίσω Χρυσή Αυγή γιατί, πέρα από τις σβάστιγκες και τους ναζιστικούς χαιρετισμούς...
, είναι το μοναδικό κόμμα που εν έτει 2012, βροντοφωνάζει το σύνθημα με το οποίο κάποτε το ΠΑΣΟΚ κέρδιζε εκλογές. "Η Ελλάδα ανήκει στους Έλληνες" λοιπόν, και ειλικρινά θλίβομαι που φτάσαμε στο σημείο τα αυτονόητα να ακούγονται μόνο από τα άκρα.
Η Δημοκρατία μου, το μόνο που έχει καταφέρει να προσφέρει στη γενιά μου, είναι ατελείωτα αδιέξοδα. Ένα αβέβαιο μέλλον και κυρίως ένα υποτελές μέλλον σε κάθε είδους ιμπεριαλιστή που ορέγεται τον ελληνικό εργατικό δυναμικό και το υπέδαφος της χώρας μου. Καλύτερα νεκρός παρά υποτελής σε κανένα. Καλύτερα νηστικός και αξιοπρεπής παρά χορτάτος και γιουσουφάκι της κάθε Ευρωπαίκής υπερδύναμης που θεωρεί ότι με ένα κομμάτι ψωμί, μπορεί να έχει έναν ολόκληρο λαό, δέσμιο.

Θα ψηφίσω Χρυσή Αυγή γιατί το πρώτο πράγμα που λείπει από την κοινωνία μου, είναι ο πατριωτισμός και οι μόνοι που δε ντρέπονται να τον βροντοφωνάξουν είναι οι Χρυσαυγίτες.
Οι ψευτοπροοδευτικές αντιλήψεις, έχουν αναγάγει τον πατριωτισμό σε "ταμπού" και οι τείχοι των μεγαλουπόλεων βρίθουν από συνθήματα εναντίον του.

Θα ψηφίσω Χρυσή Αυγή γιατί δεν θέλω 3.000.000 μετανάστες στη χώρα μου. Εφόσον δε μπορώ να κρατήσω όσους χρειάζομαι, καλύτερα να φύγουν όλοι ανεξαιρέτως. Από τη στιγμή που κανένας δε λογαριάζει τα δικαιώματα του ντόπιου, μη ζητάτε από αυτόν να είναι φιλόξενος και πολιτισμένος. Ποιον πολιτισμό απολαμβάνουν οι κάτοικοι ενός μεγάλου μέρους του κέντρου της Αθήνας, όταν δε μπορούν να βγουν από τα σπίτια τους μόλις νυχτώσει; Ποιον πολιτισμό απολαμβάνει η βιασμένη και ο μαχαιρωμένος; Ξέρω ότι και οι Έλληνες κάνουν εγκλήματα αλλά μόνο ένας ανίδεος ή ένας τυφλωμένος από ιδεολογικό φανατισμό δεν βλέπει τη σύνδεση της άυξησης της εγκληματικότητας με τη λαθρομετανάστευση.

Θα ψηφίσω Χρυσή Αυγή γιατί έχω κουραστεί τόσο από τα μεγάλα κόμματα όσο και από τα μικρότερα.
Για τα μεγάλα κόμματα όλοι ξέρουμε τους λόγους και είναι μάλλον άσκοπο να τους επαναλάβω. Τα μικρότερα της Βουλής μας όμως, έχουν τεράστια ευθύνη για την κατάντια της χώρας μου. Η αριστερά αναλώνεται σε απεργίες, οι οποίες το μόνο που καταφέρνουν είναι να ταλαιπωρούν τον ήδη ταλαιπωρημένο πολίτη. Αρέσκεται να υψώνει ευθαρσώς σφυροδρέπανα στην Ακρόπολη, σβήνοντας και το τελευταίο ίχνος αξιοπρέπειας της. "Χαϊδεύει" τα αυτια των εκάστοτε ακροαριστερών, χαρακτηρίζοντας τα εγκλήματα τους (MARFIN, 17N κτλ.) ως ταξική πάλη χρησιμοποιώντας το γνωστό τροπάριο "Η βία φέρνει βία". Παρόλαυτα στο ΝΕΡΑΚΙ εναντίον του Ευθυμίου λίγες μέρες πριν, έσπευσαν όλοι μαζί με μία φωνή να μιλήσουν για αδικαιολόγητη βία, να ξαναπούν την λέξη "ΦΑΣΙΣΜΟΣ" με την οποία στολίζουν οποιονδήποτε έχει διαφορετική άποψη από αυτούς, και κάλεσαν τον λαό στα όπλα για την περιφρούρηση της δημοκρατίας μας.
Προφανώς ότι έρχεται από τα δεξιά είναι αδικαιολόγητο, ακόμα και το... νεράκι, ενώ από τα αριστερά κάνουν τον τροχονόμο των σφαιρών των "Πυρήνων της Φωτιάς", της 17Ν και των υπολοίπων ΔΟΛΟΦΟΝΩΝ.

Θα ψηφίσω Χρυσή Αυγή διότι θεωρώ ότι οποιαδήποτε επανάσταση, αν δεν έχει πατριωτικό χαρακτήρα είναι επικίνδυνη. Έχω κουραστεί να βλέπω το ίδιο παιχνιδάκι στις πορείες και τις συγκεντρώσεις. Η αριστερά τις οργανώνει και η αριστερά της διαλύει άμμεσα ή έμμεσα. Το αριστερό χέρι του συστήματος, σε συνεργασία με την Αστυνομία που είναι το δεξί, μου έχουνε κλείσει το στόμα και με κάνουν να πιστεύω πως δεν μπορώ να αντισταθώ και να επαναστατήσω για τη διεκδίκηση της αξιοπρέπειας μου, εάν δεν είμαι Κομμουνιστής ή αν δεν κουβαλάω μαζί μου σακίδιο με μολότοφ, λοστούς και άλλα όπλα. Ενδεικτική ήταν η αμηχανία τους όταν οι "Αγανακτισμένοι" πέρυσι το καλοκαίρι πραγματοποίησαν τις μαζικότερες συγκεντρώσεις της μεταπολίτευσης και με απόλυτα ειρηνικό τρόπο διεκδικούσαν το αύριο τους, μακριά από κομματικούς προσανατολισμούς και προπαγανδιστικές ρητορικές. Βέβαια πήραν το μάθημα τους από τα "καλόπαιδα" του συστήματος στις 15 του Ιουνίου, που τους υπενθύμισαν ότι επανάσταση στην Ελλάδα έχει δικαίωμα να ξεκινήσει αυστηρά μόνο από τα αριστερά και φυσικά με τους δικούς τους όρους. Που ήταν η αριστερά όλα αυτά τα χρόνια που γινόταν (και ακομη γίνεται) πάρτυ με το χρήμα του Έλληνα φορολογούμενου; Σε πόσες εξεταστικές επιτροπές έχουν συμμετέχει ΟΛΑ τα κόμματα της Βουλής (με τα ανάλογα χρηματικά μπονους) και γιατί καμία δεν έβγαλε κάποιο ενοχοποιητικό πόρισμα ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΓΙΑ ΕΝΑΝ; Αν η αριστερά και τα μικρότερα κόμματα της δεξιάς πιστεύουν ότι θα τους πληρώνουμε για πολύ καιρό ακόμα απλά για να λενε το ίδιο παραμύθι, είναι πολύ γελασμένοι. Τι να το κάνω αν η Παπαρήγα και ο Τσίπρας μου λένε για μίζες, κατασπατάληση δημοσίου χρήματος και πελατειακές σχέσεις χωρίς να κινούν νομικές διαδικασίες για να αποδοθούν ευθύνες; Αυτά τα πράγματα τα γνωρίζω και τα βλέπω κάθε μέρα. Δεν περιμένω κανέναν να μου τα ξαναπει.
Πόσες καταγγελίες για διαφθορά και τα συναφή έχουν κάνει τα μικρά κόμματα όλα αυτά τα χρόνια και πόσοι έχουν πάει φυλακή ως συνεπέια της ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗΣ τους;;; Ζητάω πιο ουσιώδη αντιπολίτευση και κυρίως αντιπολίτευση επι του πρακταίου και κυρίως ΔΙΚΑΙΟΥΜΑΙ τη απόδοση ευθυνών από την εκάστοτε αντιπολίτευση στην Κυβέρνηση. Αλλά η αντιπολίτευση σφυράει αδιάφορα και θα συνεχιζει να σφυράει τοιουτοτρόπως όσο οι εκάστοτε κυβερνήσεις της πετάνε ένα ξεροκόμματο της τάξης των 6.000 ευρώ το μήνα για κάθε βουλευτή της. Άλλωστε κύριοι του ΚΚΕ, του ΣΥΡΙΖΑ και της ΔΗΜΑΡ, αριστερός αρχικα είσαι στην τσέπη και μετά στην ιδεολογία. Γιατί έχετε αναγαγεί την Αριστερά στο ακριβοπληρωμένο σας χόμπι. Και το μόνο κόμμα που δεν διστάζει να τα βάλει με το αριστερο κατεστημένο είναι η Χρυσή Αυγή.

Θα ψηφίσω Χρυσή Αυγή γιατί έχω κουραστεί να με αποκαλούν Φασίστα κάθε φορά που απλά δηλώνω περήφανος που είμαι Έλληνας. Που απλά υποστηρίζω την πατρίδα μου σε κάθε ευκαιρία. Που δε θέλω τα παιδιά μου να μεγαλώσουν σε μία άναρχη και πολυπολιτισμική χώρα που ο καθε πικραμένος από οποιαδήποτε γωνιά της Γης, θα μπορεί να μπαίνει και να βγαίνει όποτε θέλει, να εγκληματεί όσο και όπως θέλει και σε αυτήν του την προσπάθεια να βρίσκει στήριξη στις ψευτοπροοδευτικές και συνάμα απίστευτες συνιστώσες και στις επιχορηγούμενες από το κράτος ΜΚΟ. Τόσα χρόνια δεν ψηφίζαμε "φασιστικά" και αυτό δεν σας απέτρεπε από το να μας στολίζεται με το χειρότερο των χαρακτηρισμών. Τώρα λοιπόν που θα γίνουμε Φασίστες, δεν έχουμε να χάσουμε τίποτα, αφού ότι ήταν να ακούσουμε το έχουμε ακούσει εδώ και πολύ καιρό. Δεν πρέπει να παίζουμε με λεξεις όπως ο φασισμός αν δεν είμαστε σίγουροι για τα αποτελέσματα της χρήσης τους.

Θα ψηφίσω Χρυσή Αυγή γιατί γνωρίζω την δράση της στο κέντρο της Αθήνας. Εκει που το κράτος ουσιαστικά δεν υπάρχει, ο μόνος θεσμός που περιφρούρει το ιερό και αναφαίρετο δικαίωμα στην ΔΗΜΟΣΙΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑ είναι η Χρυσή Αυγή. Γνωρίζω ότι κάποιες φορές γίνονται βίαιοι αλλά όπως πολλοί "προοδευτικοί" πριν απο εμένα ανέφεραν, "Η ΒΙΑ ΦΕΡΝΕΙ ΒΙΑ" από όπου κι αν προέρχεται. Από την σιτγμή που ο πολίτης δέχεται επίθεση, η αντίσταση κατ'αρχάς επέχει θέση άμυνας και σε τελική ανάλυση η αντίσταση γίνεται υποχρέωση. Και η αντίσταση των Ελλήνων έχει γαλανόλευκο χρώμα και όχι μαυροκόκκινο.

Θα ψηφίσω Χρυσή Αυγή γιατί η δημοκρατία που φαίνεται ότι διακηβεύεται έχει χάσει εδώ και πολύ καιρό τα ουσιώδη χαρακτηριστικά της. Δεν μπορώ να αντιληφθώ δημοκρατία που να περιλαμβάνει οποιασδήποτε μορφής ασυλία σε οποιαδήποτε κοινωνική ομάδα, είτε είναι βουλευτές είτε είναι ακροαριστεροί φοιτητές. Δε μπορώ να αντιληφθώ μία δημοκρατία που οι κύριοι εκφραστές της έχουν καταληστέψει το λαό και έχουν εξαγοράσει τα ΜΜε ώστε να προπαγανδίζουν υπέρ τους.Ποια ελευθερία του λόγου με καλείτε να περιφρουρήσω με τη ψήφο μου, όταν αυτή υποθάλπτει τις εγκληματικές ενέργειες εναντίον εμού και των παιδιών μου; Έχετε φτιάξει μία δημοκρατία δύο ταχυτήτων και ενώ ορισμένοι γκαζώνουν με πέμπτη εμείς είμαστε εξαναγκασμένοι σε συνεχιζόμενη όπισθεν.

Θα ψηφίσω Χρυσή Αυγή γιατί γνωρίζω ότι βρίσκομαι σε μια από τις πιο ταραχώδεις περιοχές της Ευρώπης, με γείτονες που ορέγονται κομμάτια της χώρας μου και ανακαλύπτουν σε συνεργασία με ντόπιους φορείς, ανυπαρκτες αποσταθεροποιητικές μειόνοτητες στην προσπάθεια τους να ικανοποιήσουν τους αλύτρωτους πόθους των πολιτών τους.

Θα ψηφίσω Χρυσή Αυγή γιατί όταν βλέπω το ένα άκρο να κάνει ότι γουστάρει στους δρόμους των πόλεων μας, πρέπει να στηρίξω και το άλλο άκρο για να επέλθει ισορροπία.

Τέλος θα ψηφίσω Χρυσή Αυγή γιατί αν και δεν είμαι νοσταλγός της Χούντας και άλλων ολοκληρωτικών καθεστώτων, διαπιστώνω μέρα με τη μέρα όλο και περισσότερο ότι, η πολύ ελευθερία λαβώνει τη Δημοκρατία και μετατρέπει την κοινωνία, από έναν ευνομούμενο θεσμό σε ξέφραγο αμπέλι ασυδοσίας και αναρχίας.

Συγνώμη (διαφαινόμενη) Δημοκρατία  που σου γυρίζω ξεδιάντροπα την πλάτη, αλλά εσύ μου έδειξες αυτόν τον δρόμο πρώτη. Ελπίζω την επόμενη φορα το παθημα να σου γίνει μάθημα, και να πάρεις όλα εκείνα τα απαραίτητα μέτρα για να περιφρουρήσεις τον εαυτό και τον χαρακτήρα σου. Εσύ μόνη σου έχασες τον χαρακτήρα σου, μετατρέποντας τους καιροσκόπους σε σωτήρες και τους δολοφόνους σε επαναστάτες και ήρωες. Ελπίζω ολόψυχα κάποια στιγμή να ξανακερδίσεις την στήριξη μου, να μετανιώσω πικρά και να χτυπάω το κεφάλι μου στον τοίχο, που διάλεξα τον δρόμο των άκρων προς τα δεξιά. Άλλωστε ντροπή και φασισμός είναι μόνο τα άκρα της δεξιάς, αφού τα ανάλογα αριστερά είναι επανάσταση, ταξική πάλη, και νόμιμη αντίσταση. Αυτή τη νοοτροπία βαρέθηκα Δημοκρατία και γυρίζω το κεφάλι μου αηδιασμένος. Θα σου ταρακουνήσω τα λιμνάζοντα κοινοβουλευτικά νερά με ανθρώπους που θα δώσουν νέο(και μάλλον όχι θετικό...) νόημα  στην έννοια του κοινοβουλευτισμού και πραγματικά ανυπομονώ να δω τις τραγελαφικές σκηνές που διαδραματίζονται σε άλλα κοινοβουλια του κόσμου,να λαμβάνουν χώρα και στην Ελλάδα.
Συγνώμη Δημοκρατία αλλά μόνη σου με έχασες......

ανώνυμος-το αλιεύσαμε απο  kafeneio-gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε τα σχόλια σας στα Ελληνικά και οχι σε greeklish.